Sanitair

Veel gevraagd over Sanitair

Mijn toiletreservoir blijft doorlopen. Wat moet ik doen?

Algemeen

Blijft uw toiletreservoir doorlopen? U kunt als eerste tijdelijk het kraantje bij het toiletreservoir dichtdraaien.

Voor het repareren van uw reservoir heeft u een serviceabonnement nodig. U leest hier alles over in het 'Onderhouds ABC'. U kunt direct een serviceabonnement afsluiten door in te loggen op Mijn pagina. Klik vervolgens op de groene knop 'Serviceabonnement afsluiten'. U sluit het abonnement voor minimaal 1 jaar af.

Heeft u al een serviceabonnement dan kunt u het probleem melden bij de onderhoudsservicelijn door te klikken op de groene knop 'Reparatieverzoek indienen'.

De afvoer van mijn wastafel/fontein/spoelbak lekt. Wat moet ik doen?

Algemeen

Het is belangrijk dat u weet of de lekkage wordt veroorzaakt door verstopping of door slijtage van bijvoorbeeld de sifon.

Verstopping van de riolering kunt u 24 uur per dag melden:

  • Woont u in Eindhoven, Best of Son & Breugel? Belt u dan met COR Coppelmans Rioleringswerken (040) 283 60 43.
  • Woont u in Veldhoven of Waalre? Belt u dan met Van der Velden Rioleringsbeheer (040) 241 49 63.
  • Woont u in een gebouw met een Vereniging van Eigenaren (VvE)? Bel ons dan op (040) 24 99 999.

Ziet u een duidelijke lekkage? Meld dit dan bij ons door te klikken op de groene knop 'Reparatieverzoek indienen' of bel ons op (040) 24 99 999.