Reparatieverzoek

Is er een reparatie nodig in uw woning? Controleert u dan eerst in het 'Onderhouds ABC' wie er verantwoordelijk is voor de reparatie: uzelf of Woonstichting ’thuis. Als u zelf verantwoordelijk bent voor het onderhoud, dan kunt u bij 'Onderhoudstips' informatie vinden. Hier vindt u uitleg of filmpjes die u helpen bij het zelf uitvoeren van reparaties. 

Reparatieverzoek online melden
Is ’thuis verantwoordelijk voor de reparatie? Meld dan uw reparatieverzoek heel gemakkelijk via de groene knop 'Reparatieverzoek indienen'. Binnen twee werkdagen nemen wij of de aannemer telefonisch of per e-mail contact met u op. 

Reparatieverzoek telefonisch melden
U kunt ook bellen om een reparatieverzoek te melden.
Bel ons, ook bij spoed buiten kantooruren, op het algemene telefoonnummer van 'thuis: (040) 24 99 999.

In onderstaand filmpje leggen we uit hoe het precies werkt:

Veel gevraagd over Reparatieverzoek

Ik heb een reparatieverzoek ingediend. Wanneer komen jullie langs?

Heeft u via onze website een reparatieverzoek ingediend en heeft u niets af kunnen spreken? Dan nemen wij binnen 2 werkdagen contact met u op om een afspraak te maken.

Indien het spoed is kunt u rechtstreeks contact opnemen met

de afdeling reparatieverzoeken (040) 24 99 999.

Ik heb schade veroorzaakt aan mijn woning. Wat nu?

Heeft u zelf schade veroorzaakt aan uw woning? Bel ons dan op (040) 24 99 999. U mag dit ook melden via de groene knop 'Reparatieverzoek indienen'.

Ik woon in een woongebouw met huurders en kopers. Aan wie geef ik mijn reparatieverzoek door?

U kunt met vragen en reparatieverzoeken gewoon bij ons terecht. Als het nodig is nemen wij contact op met de beheerder van de Vereniging van Eigenaren. Een reparatieverzoek meldt u heel gemakkelijk via de groene knop 'Reparatieverzoek indienen'. U mag ons ook bellen op (040) 24 99 999.

Wat doe ik met een spoedreparatie in de avond of in het weekend?

Heeft u een storing of schade die niet kan wachten tot de eerstvolgende werkdag? Bijvoorbeeld een ernstig lekkende waterleiding, een gaslek, een verstopte hoofdriolering, een ernstige dak-lekkage of een liftstoring? Bel dan (040) 24 99 999. U wordt doorgeschakeld naar onze storingsdienst. Zij overleggen met u wat er gaat gebeuren.