Activatiecode aanvragen voor huurders

Bent u huurder van ’thuis? Dan kunt u zelf uw huurzaken regelen door in te loggen op uw persoonlijke pagina. De eerste keer dat u uw persoonlijke pagina bezoekt, moet u uw account activeren en uw persoonlijke gegevens controleren. Vult u onderstaande gegevens in en u ontvangt binnen 2 werkdagen een activatiecode. Deze biedt samen met uw e-mailadres toegang tot uw persoonlijke pagina.
Let op! Heeft u een e-mailadres bij icloud.com? Voeg dan het e-mailadres wonen@mijn-thuis.nl toe aan uw vertrouwde e-mailadressen. Icloud heeft een streng beveiligde omgeving waardoor e-mails van ’thuis niet aankomen.

Adres

Gerelateerde vragen

Wat zijn de voordelen van ‘Mijn pagina’?

Algemeen

Regel snel, gemakkelijk en veilig zelf uw huurderszaken op een moment dat het u uitkomt:

  • Gegevens van uw woning en betalingen bekijken;
  • De huur veilig betalen via IDEAL;
  • Persoonlijke gegevens bekijken en aanpassen;
  • Direct een afspraak inplannen voor een reparatie.
Meer over dit onderwerp

Hoe activeer ik 'Mijn pagina'?

Algemeen

Hieronder leggen we het stapsgewijs uit:

  • Stap 1
    Ga naar ‘Uw pagina activeren’.

  • Stap 2
    U bent nu op het inlogscherm van uw persoonlijke pagina.
    Vul uw e-mailadres en uw activatiecode in.
    Activatiecode: xxxxxxxxx
    Klik op 'Activeren'.

  • Stap 3
    U bent nu aangemeld. Via uw e-mailadres ontvangt u een e-mail met als onderwerp ‘Uw account activeren’. Hierin staat een link om uw account definitief te activeren. Druk op de link ‘Activeer mijn account’.

  • Stap 4
    In het volgende scherm vult u uw postcode en huisnummer in.
    Maak uw wachtwoord aan. Uw wachtwoord heeft minimaal 8 tekens, waaronder 1 hoofdletter, 1 kleine letter en 1 cijfer.
    Klik op ‘Activeren’.
    Uw persoonlijke pagina is geactiveerd! U ziet daarvan een bevestiging in beeld.
    Vergeet niet uw persoonlijke gegevens te controleren.

Kijk voor meer uitleg naar het onderstaande filmpje:

Meer over dit onderwerp

Ik wil graag een activatiecode ontvangen. Hoe vraag ik deze aan?

Algemeen

Bent u huurder bij ’thuis? Dan kunt u een Activatiecode aanvragen via de groene knop Activatiecode aanvragen voor huurders onder Contact.

Als uw e-mailadres bij ons bekend is, dan krijgt u de activatiecode per e-mail toegestuurd.

Is uw e-mailadres niet bij ons bekend, dan sturen wij de code per post. Houdt u er wel rekening mee dat het enkele dagen kan duren voordat u de brief met activatiecode heeft ontvangen.

Meer over dit onderwerp

Ik ben mijn activatiecode kwijt. Wat moet ik doen?

Algemeen

U kunt deze eenvoudig aanvragen via de groene knop Activatiecode aanvragen voor huurders onder Contact

Als uw e-mailadres bij ons bekend is, dan krijgt u de activatiecode per e-mail toegestuurd.

Is deze niet bij ons bekend, dan sturen wij de code per post. Houdt u er wel rekening mee dat het enkele dagen kan duren voordat u de brief met activatiecode heeft ontvangen.

Meer over dit onderwerp

Ik krijg een foutmelding bij het inloggen of activeren van mijn account. Wat moet ik doen?

Algemeen

U kunt het volgende proberen:

  • Open Mijn pagina in een 'moderne' browser, zoals Google Chrome, Edge, Safari of Firefox. In Internet Explorer werkt ‘Mijn pagina’ niet goed.
  • Verwijder uw Cookies en open de pagina opnieuw. U kunt het dan nogmaals proberen, meestal is het probleem verholpen.
  • Controleer of er geen spaties voor of in uw gebruikersnaam of wachtwoord staat.
  • Als u inlogt met uw postcode en huisnummer, geef dan ook uw toevoeging van het huisnummer op.
  • Ook een ander apparaat kan helpen, PC/Laptop/Chromebook/macbook/tablet/mobiel.

Als bovenstaande niet werkt, bel ons dan op (040) 24 99 999.

Meer over dit onderwerp

Ik krijg de volgende foutmelding: "Let op! Helaas, er is een fout opgetreden bij het verwerken van het verzoek". Wat kan ik doen?

Algemeen

U kunt het volgende proberen:

  • Open Mijn pagina in een 'moderne' browser zoals Google Chrome, Edge, Safari of Firefox. In Internet Explorer werkt ‘Mijn pagina’ niet goed.
  • Verwijder uw Cookies en open de pagina opnieuw. U kunt het dan nog een keer proberen, meestal is het probleem opgelost.
  • Controleer of er geen spaties voor of in uw gebruikersnaam of wachtwoord staat.
  • Als u inlogt met uw postcode en huisnummer, geef dan ook uw toevoeging van het huisnummer op.

Als bovenstaande niet werkt, bel ons dan op (040) 24 99 999.

Meer over dit onderwerp

Ik krijg de foutmelding “uw e-mailadres is niet geldig”. Wat kan ik doen?

Algemeen

Controleer of u geen typefout heeft gemaakt.

Op dit moment kunt u niet inloggen met een e-mailadres dat eindigt op @yahoo.co.uk. Dit komt omdat er tweemaal een punt staat in het e-mailadres rechts van het apenstaartje (@). Heeft u een ander e-mailadres? Probeer dan met dit e-mailadres in te loggen.

Als bovenstaande niet werkt, bel ons dan op (040) 24 99 999.

Meer over dit onderwerp

Wat is het verschil tussen ‘Mijn Pagina’ en Postex?

Algemeen

Op 'Mijn pagina' kunt u persoonlijke gegevens bekijken en persoonlijke zaken regelen.

Via Postex kunt u:

  • uw post digitaal bekijken en downloaden;
  • aangegeven hoe u uw post wilt ontvangen. U ontvangt een verificatie-mail ter bevestiging die u moet accepteren;
  • uw e-mailadres doorgeven of aanpassen;
  • direct uw huur betalen via iDEAL.

In de toekomst is het ook mogelijk om in 'Mijn pagina' uw post in te zien.

Meer over dit onderwerp

Kan ik op 'Mijn pagina' inloggen met mijn inloggegevens van Wooniezie?

Algemeen

Nee dat kan niet. Voor 'Mijn pagina' heeft u een andere account nodig dan voor Wooniezie. Dit zijn twee verschillende omgevingen. U heeft dus andere inloggegevens nodig voor 'Mijn pagina'. 

Meer over dit onderwerp

Ik ben mijn wachtwoord voor ‘Mijn pagina’ kwijt. Wat kan ik doen?

Algemeen

Ga naar Mijn pagina en klik op 'Wachtwoord vergeten'. U kunt hier uw e-mailadres invullen en u krijgt een e-mail met verdere instructies.

Meer over dit onderwerp

Ik heb ingelogd op "Mijn pagina". Hoe log ik uit?

Algemeen

Wanneer u op het menu van ‘Mijn pagina’ gaat staan, ziet u helemaal onderaan ‘Uitloggen’ staan. Daar kunt u op klikken en dan bent u uitgelogd.

Meer over dit onderwerp

Ik heb een bewindvoerder, kan ik gebruik maken van ‘Mijn Pagina’?

Algemeen

Nee, u kunt geen gebruik maken van ‘Mijn Pagina’ wanneer u onder bewind staat.

De meeste functies op onze nieuwe website zijn voor u gewoon toegankelijk. Zo kunt u een reparatieverzoek indienen via uw postcode en een contactformulier invullen zonder in te loggen.

Meer over dit onderwerp

Ik huur bij ’thuis via een instelling, kan ik gebruik maken van 'Mijn pagina'?

Algemeen

Nee, u kunt geen gebruik maken van ‘Mijn Pagina’ wanneer u via een instelling bij ons huurt.

De meeste functies op onze nieuwe website zijn voor u gewoon toegankelijk. Zo kunt u een reparatieverzoek indienen via uw postcode en een contactformulier invullen zonder in te loggen.

Meer over dit onderwerp