Post

’thuis zoekt altijd naar mogelijkheden om de service voor u te verbeteren en tegelijkertijd milieubewuster te werken. Dat doen we ook met de post die we sturen. U kiest zelf of u uw post per e-mail of per brief wilt ontvangen. Op deze pagina leggen we uit hoe u dat doet.  

Uw post bekijken

Klik op het onderstaande invulveld en vul uw persoonlijke code in om uw post te bekijken. Deze code heeft u bij uw brief ontvangen. Via deze link komt u terecht op de website van Postex, het bedrijf dat onze post verstuurt.  

Nadat u de code hebt ingevuld, heeft u een aantal mogelijkheden: 

  • uw post digitaal bekijken en downloaden;
  • aangegeven hoe u uw post wilt ontvangen. U ontvangt een verificatie-mail ter bevestiging, die u moet accepteren;
  • uw e-mailadres doorgeven of wijzigen;
  • direct uw huur of rekening betalen via iDEAL.

Hoe u uw post ontvangt, past u gemakkelijk aan  

Wilt u de post anders ontvangen dan hoe u de post nu ontvangt (per post of per e-mail) klik dan op de knop 'Voorkeur post wijzigen'. Daar moet u inloggen op uw persoonlijke pagina.  

Hoe herkent u een e-mail van ’thuis?

De post die u per e-mail ontvangt van ’thuis heeft altijd 'Nieuwe post van Woonstichting ’thuis' als onderwerp. De afzender is altijd ’Woonstichting ’thuis'.

Let op! Niet alle post versturen we per e-mail. Dat is technisch niet mogelijk. Het kan dus ook dat dat u ook nog post op papier ontvangt.

Vragen?

Bekijk hier de veelgestelde vragen.
Heeft u nog vragen of twijfelt u aan de echtheid van de poststukken? Neem dan contact op met ons.

Let op: Postex vraagt nooit naar inloggegevens of wachtwoorden. Geef deze nooit aan anderen!