Stappen in digitalisering

Wij zoeken steeds naar mogelijkheden om onze dienstverlening te verbeteren. Maar ook om milieubewuster te werken.

Op onze website

Huurders kunnen op onze website 24 uur per dag zelf eenvoudig zaken regelen en inzien. Veel huurders maken er al gebruik van. In 2020 ontvingen we 4.900 verschillende aanvragen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan het melden van een reparatieverzoek, het opzeggen van de huur, het melden van overlast. 44,8% van deze aanvragen worden in de avond en/of weekend gedaan. Op maandagen komen de meeste aanvragen binnen.

Ook hebben de huurders op onze website een persoonlijke pagina in een beveiligde omgeving. De eerste keer dat zij deze pagina bezoeken moeten zij de pagina activeren. In totaal hebben 2.489 (peildatum 31-12-2020) huurders hun persoonlijke pagina geactiveerd.

Wij blijven onze website uitbreiden en verbeteren. Wij zien deze ontwikkelingen vooral als extra service, want bellen of langskomen kan ook altijd.

Met het sturen van de post

Huurders kiezen zelf hoe zij hun post ontvangen. In totaal hebben 2.209 (peildatum 31-12-2020) huurders aangegeven graag hun post digitaal te willen ontvangen. Dat is nog niet voor alle brieven mogelijk. We verwachten uiterlijk eind 2021 bijna alle brieven digitaal te versturen of per post als dat uw voorkeur heeft. Meer lezen: www.mijn-thuis.nl/post/.