Tevreden huurders belonen ons met een A

Dat is de hoogste score die je kunt halen bij de Aedes-benchmark. We zijn super blij met het resultaat en trots op onze partners waarmee we dit samen bereikt hebben.

Samen met KnaapenGroep, Groenen Bouw & Onderhoud en OnderhoudPlus hebben we hard gewerkt aan een andere, verbeterde aanpak bij reparatieverzoeken. In ketensamenwerking en met behulp van een reparatieportaal hebben we met deze aannemers een nieuwe werkwijze ontwikkeld. Daarbij werken onze medewerkers van de servicelijn en technisch beheer samen met de planners en monteurs van de aannemers als het ware als één team. 

Nieuwe werkwijze

Huurders bellen naar ’thuis voor een reparatie, vervolgens wordt er direct een afspraak gepland met de huurder. De monteur komt vervolgens op het afgesproken tijdstip bij de huurder om de reparatie uit te voeren. Om dit mogelijk te maken, gebruiken we een planningsportaal waarin ketenpartners en ’thuis digitaal gekoppeld zijn. Zo kunnen we onze huurders helpen op het moment dat het hen uitkomt en weten ze meteen bij het eerste contact wanneer ze geholpen worden. Dat wordt gewaardeerd. Daarnaast hebben de medewerkers van  KnaapenGroep, Groenen Bouw & Onderhoud en OnderhoudPlus iedere dag aandacht voor onze huurders en het goede resultaat – de klanten waarderen dat met achten en negens. 

Een A bevestigt dat we goed bezig zijn. Maar dat betekent niet dat er niets meer te verbeteren is. Tevreden klanten, daar doen we het voor en daar blijven we ons samen met onze partners en belanghouders voor inzetten, ook in de toekomst. Samen ’thuis.