Hoe gaat ’thuis om met corona?

We zetten de gezondheid van u, onze medewerkers en anderen op één! Wij houden ons aan de richtlijnen van het RIVM.


Ons kantoor is vanaf maandag 28 juni open op afspraak

Tijdens kantoortijden kunt u ons bellen op (040) 24 99 999 voor een afspraak.
Verkouden, hoest of koorts? Kom niet naar ons kantoor.


Reparaties

Als u een reparatieverzoek meldt, stellen wij u een aantal extra vragen. Is er niemand ziek? Dan kan de onderhoudsmedewerker de reparatie uitvoeren. Hierbij houden wij ons aan de volgende regels: 

  1. De onderhoudsmedewerker desinfecteert zijn handen, belt aan en doet 2 stappen achteruit.
  2. De onderhoudsmedewerker vraagt ​​of er sprake is van griepklachten. Is daar geen sprake van, dan gaat hij aan de slag. Zijn er wel griepklachten, dan komt hij niet binnen en wordt een nieuwe afspraak gemaakt.
  3. De onderhoudsmedewerker vraagt ​​u om 1,5 meter afstand te houden. U wilt hem naar de ruimte waar het onderhoud uitgevoerd moet worden. Samen met uw huisgenoten gaat u naar een andere ruimte.
  4. De onderhoudsmedewerker voert de werkzaamheden dus altijd uit op minimaal 1,5 meter afstand van u en uw huisgenoten.
  5. Als de werkzaamheden klaar zijn, geeft de onderhoudsmedewerker dit aan u door en vertrekt.

We vinden het belangrijk dat we op een veilige manier bij afspraken kunnen zijn

Heeft u uw huur opgezegd?
De opname van de woning doen we telefonisch, via videobellen. Zo kunt u zien hoe de woning eruit ziet. U krijgt uitleg van ons, over hoe het proces verder verloopt. Ook bespreken we of u zaken ter overname heeft, voor de nieuwe bewoner. Na de belafspraak sturen wij u het vooropname formulier digitaal toe. Als de woning leeg is, levert u de sleutel in, in onze woonwinkel.
Onze technische beheerder doet daarna een eindinspectie in de lege woning en controleert de woning weer klaar is voor de nieuwe bewoner. Wanneer nodig worden er reparaties uitgevoerd. Wij sturen u het eindopname formulier digitaal toe.

Hulp bij financiële problemen
Wist u dat als u in de financiële problemen komt door corona, of door iets anders, u dan contact kunt opnemen met de afdeling Huurincasso? Samen met u bekijken wij wat er mogelijk en nodig is. Met als doel een betalingsachterstand te voorkomen of op te lossen. U kunt afdeling Huurincasso bereiken via telefoonnummer (040) 24 99 999. Ook kunt u via deze website een betalingsregeling aanvragen. Dit kan als u ingelogd bent op 'Mijn pagina'. Klik op de groene knop 'Betalingsregeling aanvragen'. Wij beoordelen daarna uw aanvraag.