Reparatieverzoek

Is er een reparatie nodig in uw woning? Controleert u dan eerst in het Onderhouds ABC wie er verantwoordelijk is voor de reparatie: uzelf of Woonstichting ’thuis.

Hulp bij zelf oplossen

Als u zelf verantwoordelijk bent voor het onderhoud dan kunt u bij onderhoudstips en uitleg informatie vinden die u helpen bij het zelf uitvoeren van:

  • het bijvullen van de CV-ketel;
  • het smeren van de sloten;
  • de stekkerproef;
  • herstellen raam tegelijk in draai- en kiepstand.

Reparatieverzoek melden via website

AIs ’thuis verantwoordelijk voor de reparatie, dan kunt u eenvoudig een reparatieverzoek indienen door het digitale formulier reparatieverzoek in te vullen en te versturen. Een van onze medewerkers of de aannemer neemt binnen twee werkdagen telefonisch of per e-mail contact met u op.

Reparatieverzoek telefonisch melden

U kunt uw reparatieverzoek ook telefonisch melden (bij spoed ook buiten kantooruren).

Voor sommige reparaties kunt u rechtstreeks contact opnemen met de leverancier:

  • Rioolverstopping:
    Eindhoven, Best of Son & Breugel: COR Coppelmans Rioleringswerken (040) 28 36 043
    Veldhoven of Waalre: Van der Velden Rioleringsbeheer (040) 24 14 963

  • Glasschade:
    Eindhoven, Best of Son & Breugel: Swinkels Glas (040) 24 40 647
    Veldhoven of Waalre: Glashandel Verbo (040) 24 55 655

    Uitzondering hierop zijn de appartementen waar een Vereniging van Eigenaren (VvE) actief is. Neem voor glasschade contact op met de betreffende VvE.

  • CV’s en warmte installaties:
    Op de sticker op uw CV of warmte installatie vindt u het telefoonnummer van het onderhoudsbedrijf.

Voor overige reparatieverzoeken belt u het algemene telefoonnummer van 'thuis: (040) 24 99 999.